tisdag 4 juni 2013

Lediga dagar+ helgen

Jag ska ta ett kort inlägg på vad jag ska göra i helgen och på torsdag och fredag då vi är lediga. Ja imorgon åker jag till Eksjö och är där till söndag :') ni kanske undrar varför jag är där, men älsklingen och hans family har sin husvagn där, så jag är där med dom rätt ofta :) supermysigt! så jag ska bare mysa och ta det lugnt i helgen och vänta på att sommarlovet ska inträffa, har inte lagt ut bild på klänningen jag ska ha på avslutningen  men det kommer inom tid, den är från Missäy i Göteborg, hittade massa fina klänningar men bara en jag passade i, jag passar verkligen inte i klänning men får tvinga på mig det, det händer ju bara typ 1-2 gånger om året som jag har det så. Men ni får ha det bra på nationaldagen och allt så skriver jag imorn.
ps. kommer inte vara så aktiv i helgen, för ska vara social med min kille faktiskt, på tal om de vi firar 7 månader på torsdag :') hihi.

// .E.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar