onsdag 26 juni 2013

ingen rubrik

Längesen jag bloggade nu. Jao det är väl både mycket och lite som hänt på den här tiden. Jag har ju fortfarande inte skrivit om hur det var i Göteborg, men det var helt okej! vad vi skulle göra där var väl för att gå på lisse :') och där såg jag ju Syster sol och Svenska akademien, hihi :) jag måste bara skryta lite om att jag åkte atmos fear, sjukt stolt, jag vågar inte åka uppskjutet eller höjdskräcken men alltså af var inte ens läskig, och det är inte för att verka cool som jag säger det, den var faktiskt inte det. men man hinner ju inte tänka på dom 3 sekunderna, det var iallafall en underbar känsla att åka den! den rekommenderar jag starkt!
Men jag hoppar över till dom senaste dagarna/veckorna istället. Det är så sjukt skönt med lov nu alltså, njuter som bara den! och jag är väl mest i Eksjö nu på sommaren, det är jätte mysigt att vara där med älsklingen och hans familj, dom är så mysiga och snälla, känns som min lilla extrafamilj! men om 17 dagar åker jag till Gotland med dom också :), längtar så grymt mycket! Men nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva om. men jag skriver lite mer imorgon också, nu ska jag bara mysa framför skype med bästa :')
Måste bara säga att jag älskar min pojkvän så sjukt mycket, helt otroligt :')
Men ha det bra så länge (;
                                                        / E.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar