fredag 27 december 2013

Just nu är jag så..

Just nu är jag så fruktansvärt trött på mig själv! jag lider med min omgivning att ni måste stå ut med mig dag ut och dag in. jag har försökt så många gånger att bättra mig men det kanske funkar i 1-2 dagar sen är jag tillbaka på samma gamla spår igen, gnälliga,tjuriga,arga och framförallt ledsna Evve IGEN ! som sagt jag lider verkligen med er :( Jag vill verkligen bli en bättre människa eftfersom jag mår dåligt över de själv så..
Jag blir väldigt lätt ledsen och när jag är ledsen går det inte över så lätt eller fort, det håller på ett bra tag tyvärr. Ibland visar jag att jag e ledsen och ibland håller jag det bara inne för att inte smitta det vidare på andra. Vill bara få stopp på mitt humör och allt!
 Det sista jag vill skriva är att min pojkvän har höjt min självkänsla under bara 1år vilket jag trodde att ingen kunde göra, tack för att du alltid funnits där för mig älskling! älskar dig mer än något annat, du är mitt liv!!
vill tillbringa mitt liv med dig tills jag slutar andas. Jag kan lova dig en sak på hela mitt liv Mattias, jag kommer aldrig lämna dig! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar